torsdag den 10. november 2011

Dr Mengele versus søde Anni

Jeg har haft den ondeste tandlæge i hele det midtsjællandske.  Efter at have udholdt hans smerteovergreb på min mund i et par år med voksende tandlægeskræk til følge kastede jeg håndklædet i ringen og skiftede tandlæge. Da jeg annoncerede mit tandlæge skift overfor et par naboer viste det sig, at den onde tandlæge her går under tilnavnet Dr Mengele - Det er altså ikke kun mig som har dårlige erfaringer med ham....
Nu skal jeg til tandlæge i dag - og ikke nok med at jeg skal til tandlæge, så skal jeg til tandlæge og have en rodbehandling. Bare tanken aktiverer øjeblikkeligt diverse stress- og angstsymptomer hos mig.

Jeg har de mest bøvlede tænder overhovedet. Der skal ALTID laves noget. Da jeg var barn kunne jeg aldrig lige smutte forbi skoletandlægen og komme ud med beskeden om nul-huller - nej, der skulle bores og skrabes og stikkes. Og ja - jeg børster mine tænder efter foreskrifterne - de er bare ringe.  Jeg kunne selvfølgelig heller ikke tåle den bedøvelse man brugte den gang, så det foregik med lattergas, som gav mig kvalme. Alligevel forekommer skoletandlægen som piece of cake i sammenligning med Dr. Mengele i Solrød... Men nu skal jeg hen til søde Anni i dag - Og jeg satser på at hun også lever op til SIT tilnavn....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar